بخش عظیمی از مسکن مهر کشور امسال بهره‌برداری می‌شود
تاریخ : دو شنبه 25 ارديبهشت 1391
نویسنده : میلاد اصغریان

علی نیکزاد امروز در حاشیه سفر به اردبیل و حضور در همایش بین‌المللی رسالت جهانی اسلام  با بیان اینکه 39 هزار واحد مسکن شهری و روستایی و بافت فرسوده در سال‌جاری در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: با شرایطی که در پیش داریم دولت در تأمین زیرساخت‌ها به ویژه آب، برق، گاز، ساخت مسجد و مدرسه یاریگر بوده و کمک‌های خوبی را به تکمیل و تأمین مسکن مهر در این استان کرده است.

وی با یادآوری این‌که تعاونی‌ها و اعضای آن باید به یاری وزارت راه و شهرسازی بیایند تا پروژه‌های نیمه‌تمام امسال به بهره‌برداری برسد، تصریح کرد: در سال‌جاری به فضل خدا عمده مسکن مهر شهری و روستایی در سطح کشور و استان اردبیل تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

نیکزاد در ادامه سخنان خود در مورد واگذاری واحدهای افتتاح شده قبلی به ویژه در سفر آذرماه سال گذشته رئیس جمهور به اردبیل اشاره کرد و افزود: هدف ما تحویل و تکمیل واحدها به صورت کامل و واگذاری به صاحبان آن است و علاقمند نیستیم پروژه‌های نیمه‌تمام تحویل دهیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: اگر در واگذاری واحدها مشکلاتی نیز وجود دارد مسکن و شهرسازی استان موظف است به سرعت مشکلات را برطرف کرده و واحدها را واگذار کند.

وی به سرمای شدید سال گذشته در استان اردبیل و محدود بودن فصل کاری اشاره کرد و ادامه داد: اگر در محوطه‌سازی و آسفالت این فضاها مشکلی نیز وجود دارد باید به سرعت برطرف شده و همه واحدها تا پایان اردیبهشت ماه تحویل داده شوند.

وزیر راه و شهرسازی در مورد وضعیت مسکن مهر نمین که مورد بازدید اخیر قرار گرفته بود، اضافه کرد: در شهرستان نمین شش هزار واحد ساخته می‌شود که ما در حد توان در تأمین آب، برق، گاز و سایر نیازمندی‌های آن تلاش کردیم و امیدواریم به سرعت و در نیمه‌اول سال این واحدها تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

نیکزاد بیان کرد: با تسهیلات پرداختی 25 میلیون تومان و آورده سه الی چهار میلیون تومانی مردم این پروژه‌ها جمع‌بندی شده و نیمه‌اول امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: بیش از 4 میلیون و 224 هزار واحد مسکن مهر در کشور در حال احداث است که بخش عظیمی از آنها تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

نیکزاد با اشاره به این‌که دولت برای ساخت مسکن مهر زمین رایگان در اختیار تعاونی‌ها قرار داده است، یادآور شد: دولت 250 میلیون ریال وام ساخت کم بهره نیز اختصاص داده تا مشکل مسکن به صورت ریشه‌ای برطرف شود.



|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: اخبار , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید