دستگیری 61 توزیع کننده مواد
تاریخ : یک شنبه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : میلاد اصغریان

سید احمد خدایی در نشست تشریح عملیات‌های اخیر پلیس در هرمزگان از جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و تشدید مقابله و برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر خبر داد.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طرح تشدید مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر روان گردان شیشه را در 24 ساعت گذشته در بندرعباس اجرا کردند.

خدایی در این رابطه گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و در راستای طرح جمع‌آوری خرده فروشان، طرح پاکسازی نقاط و محلات آلوده و جرم خیز را  از حیث توزیع و فروش موادمخدر در محلات بندرعباس اجرا کردند.

این مسئول عنوان کرد: در اجرای این طرح که با همکاری یگان ویژه استان انجام شد از تعدادی از منازل متعلق به توزیع کنندگان و خرده فروشان بازرسی که در این رابطه مقادیری انواع موادمخدر هروئین، شیشه، حشیش و تریاک در بسته‌های مختلف و آماده فروش کشف و چهار نفر از خرده فروشان نیز دستگیر شدند.

وی از شناسایی و دستگیری عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر در محلات و کشف مقادیری انواع مواد مخدر در 48 ساعت گذشته در بندرعباس خبر داد.

این فرمانده انتظامی افزود: در اجرای این طرح از 43 باب منزل متعلق به توزیع کنندگان و خرده فروشان بازرسی و در این رابطه 630 کیلو تریاک، 440 کیلو و 750 گرم حشیش، 90 کیلو هروئین و کراک، 26 گرم شیشه و دو قبضه اسلحه غیر مجاز کشف و 14 دستگاه خودرو متعلق به عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر را توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان متذکر شد: در اجرای این طرح 61 نفر از عوامل و عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و به همراه مواد مخدر مکشوفه به یگان منتقل شدند.

خدایی با تأکید بر قاطعیت پلیس در اجرای طرح پاکسازی نقاط و محلات آلوده از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه و توزیع مواد مخدر در محلات، در اسرع وقت از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان و پاکسازی محلات اقدام شود.



|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: اخبار , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید